tirsdag den 17. januar 2012

Breakfast


Jeg har taget lidt på i 2011, og ønsker at tabe mig lidt.. Så goodbye franskbrød, rundstykker og toast om morgenen!
Har ændret lidt på mine madvaner, så jeg om morgenen spiser fedtfattig yougurt med fedtfattig müsliblanding, bananer og blåbær.
Min far har været medlem ved Vægtkonsulenterne tidligere, så har lavet mig en plan efter hans tidligere plan, som jeg følger;
I løbet af dagen spiser jeg en masse frugt, grøntsager og kød.
Jeg er stoppet med at indtage brød, kartofler, pasta, og spiser intet usundt som chips, slik, cola osv.
Jeg vil opdatere, hvordan det går med mit lille projekt.

3 kommentarer:

  1. Det har jeg virkelig også- eller dvs. Jeg har taget det meste på i december, det er bare så svært at stoppe igen.. :¨)

    SvarSlet
  2. Årh.. Jeg føler med dig! Det er svært at sige nej til alt det usunde.. :( Men jeg vil prøve mig, indtil jeg har tabt mig lidt!:)

    SvarSlet
  3. men jeg vil prøve at holde mig fra det*

    SvarSlet