søndag den 15. januar 2012

Løsningen på hudproblemer

Jeg kender utrolig mange, som har problemer med huden, og har et ønske om "perfect skin".
Jeg har en tendens til lidt fedtet hud, og efter nogle besøg hos en kosmetolog, har jeg fundet frem til, hvad der fungerer bedst for min hud.
Først og fremmest er det godt at have nogle daglige rutiner. 3-trins systemet med ansigtsvask, skintonic og en creme er den bedste start.
Selvom jeg dog har benyttet 3-trinssystemet, så har jeg haft problemer med indkapslede hudorme (også kendt som komedoner), forstørrede porer og små urener.
De 3 ovenstående produkter er fantastiske, hvis du har de samme problemer!
Jeg fik af min kosmetolog af vide, at man skal eksfoliere sin hud, så man får de døde hudceller væk.

Daily Microfoliant fra Dermalogica er efter min mening noget af det bedste på markedet, og efterlader huden mere glat og blød.
2% Beta hydrocy acid liqiud fra Paula's Choice formindsker dine forstørrer porer, og gør dine hudorme mindre synlige. Jeg kunne se og mærke en forskel efter 2 dage!
Din hud påvirkes af miljøet, og som følge heraf, har Dermalogica lavet en spray, som beskytter huden mod forurening.

De ovenstående produkter har hjulpet mig, og jeg kan klart anbefale dem. Professionel vejledning fra en kosmetik kan dog klart anbefales.

Produkterne fra Dermalogica kan købes her: http://www.dermalogica.dk/
Paula's Choice kan købes her:http://www.paulaschoice-eu.com/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar