torsdag den 19. januar 2012

Den perfekte rejsetaske fra Mulberry

I har sikkert set mange, som render rundt med rejsetaskerne fra LV (jep, der er mange fakes, I know). Jeg synes måske, at de godt kan være liiiiiidt for meget..
Jeg synes til gengæld, at denne Medium Clipper fra Mulberry kunne være en perfekt rejsetaske!
Den koster 620 Euro, og jeg synes simpelthen, at den er sååååååå fiiiiinnnn, så taget det i betragning, så er den måske ikke så dyr.. Men skal også shoppe lidt i London, så tasken må komme på min ønskeliste..
Se den evt. her: http://www.mulberry.com/

3 kommentarer:

  1. Tak for kommentar på min blog, følger dig nu :)

    SvarSlet
  2. Det var så lidt! - Mange tak! Held og lykke med din blog.

    SvarSlet
  3. Fed taske! Og tak for kommentaren på min blog :-)
    Jeg er blevet fast læser.

    SvarSlet