søndag den 15. januar 2012

Iphone? NEJ TAK!

Jeg er så træt af at blive spurgt om; hvorvidt jeg ikke snart skal have en Iphone? Mit svar er altid: NEJ.
Nu skal du høre hvorfor:
Jeg er en lidt mærkelig person, når det kommer til ting, som jeg ofte benytter, og ønsker derfor ikke, at jeg skal have noget, som alle andre render rundt med.
Det lyder total dumt, når jeg skriver det, for selvfølgelig er dette ikke muligt, men er sikker på, der er andre, som har det på samme måde!
Engang var en Iphone noget, som folk, der havde forstand på trends og teknologi, havde. Nu er det blevet alle-mandseje (ikke for at fornærme nogen).
Det er nærmest nemmere at finde folk med en Iphone end folk uden en Iphone idag..
Det er simpelthen blevet for nemt at hoppe med på den vogn..
Jeg har derfor affundet mig med, at min telefon ikke skal være så hurtig til at surfe, nu hvor jeg har besluttet mig for ikke at have en Iphone - men til gengæld er der ikke 50 andre, som har samme telefon som mig, når jeg går ind i et rum.
Jeg håber ikke, at jeg har fornærmet nogle Iphone-lovers! ;-)

FIY Jeg har selv en sort BlackBerry Bold og en hvid Sony Ericsson Xperia mini pro, som jeg skifter mellem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar