søndag den 15. januar 2012

Fede sko til små størrelser

De fleste skobutikker har sko i størrelserne 36 - 42. Jeg er så tilfældigvis en petit pige på små 158 cm, og bruger en størrelse 35, når det kommer til stilletter.
De fleste designermærker som f.eks. Christian Louboutin, Jimmy Choo osv. forhandler fine stilletter i en størrelse 35, men hvis man ikke har råd til at ofre en formue på et par sko, som man skal bruge til en tilfældig lejlighed, hvad gør man så?
Jeg har fundet hjemmesiden www.pretty-small-shoes.com , som er en engelsk hjemmeside, hvor jeg har købt stilletter et par gange. Som navnet antyder, så er det sko (alle mulige slags) i små størrelser. Skoene er i en fin kvalitet, ser super godt ud, og koster ikke en formue.
Hvis jeg havde råd (damn you SU-budget), så havde jeg købt alle ovenstående par! Synes de er SÅ fiiiiinnneee!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar