søndag den 15. januar 2012

Velkommen til min nye blog!

Hej Alle!

Mit navn er Suzan, og jeg er 23 år. Jeg er født og opvokset i Jylland, men er flyttet til KBH for 6 mdr. siden.
Jeg er studerende på Københavns Universitet, og arbejder ellers som studentermedhjælper ved et privat firma i hovedstadsområdet.
Jeg elsker tøj, accesories og rejser i storbyer. Elsker at lave mad, og har en forkærlighed for krydret mad.
Jeg er afhængig af neglelak, og har derfor næsten altid neglelak på.

Jeg vil i mine kommende indlæg blogge en del om fashion, mad, indretning, cremer, neglelak og lidt om andre mærkelige ting fra min hverdag. - Det bliver dog primært tøj og accesories, som jeg vil blogge om.

Tak fordi du har valgt at besøge min blog, og jeg håber, du vil besøge den igen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar